nuså.

hej.
igår kom jag som sagt hem, har haft det jätte bra förutom typ en kväll när maten var bajs. men har gjort massa roliga saker som : dubbelhalv,dubbelsalto,jätte,trippelskruv frammåt,överslagvolt, å en massa andra roliga saker. sen har jag ramlat på en järn sak å slog i svans kotan så kan typ inte sitta gör så himla ont! det kommer filmer sen när jag fått dom av line. så ni får hålla koll.

idag ska jag va med lovisa, vi får se vart vi hamnar , men sen är det träning igen så hadetbra!

KOMMENTERA?:D
Postat av: Maja

Haahah, soppan! ;//

men jag fattar inte hur du kan göra allt, du är ju grym! :)

2010-08-17 @ 13:43:33
URL: http://ingenkanallt.blogg.se/

skriv din kommentar här(:

Namn:
kom ihåg dig till senare?

E-postadress: (bara jag som ser.)

URL/Bloggadress:

Kommentaren((:

Trackback
RSS 2.0